ظرفیت فضای مجازی برای اطلاع‌رسانی در استان بوشهر استفاده شود
ظرفیت فضای مجازی برای اطلاع‌رسانی در استان بوشهر استفاده شود

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: ظرفیت‌های فضای مجازی برای گسترش و تقویت اطلاع‌رسانی در استان بوشهر استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات عصر چهارشنبه در نشست شورای فضای مجازی استان بوشهر اظهار داشت: دولت کارهای بزرگی در زمینه‌های مختلف انجام داده که باید به خوبی به مردم اطلاع‌رسانی شود.
وی با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی عملکرد دولت و نظام اسلامی به مردم در زمینه‌های مختلف بیان کرد: هماهنگی، حمایت و توسعه محتوا و خدمات فرهنگی در فضای مجازی یک ضرورت است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ اقتصاد در فضای مجازی و دیجیتالی تصریح کرد: افزایش سطح سواد رسانه‌ای در جامعه یک ضرورت است.
وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای جهاد تبیین افزود: هدایت و هماهنگی در تولید محتوای مناسب و با کیفیت در جهاد تبیین از اولویت‌های فضای مجازی به شمار می‌رود.
پورات همچنین بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای استفاده بهتر و مؤثرتر از فضای مجازی تاکید کرد و افزود: باید در این مسیر نهایت تلاش خود را به کار گیریم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: بالا بردن سطح امنیت فضای سایبری و دیجیتالی مساله بسیار مهمی است که فعالان فضای مجازی باید نهایت دقت را در این راستا داشته باشند.