فعالیت‌های جهادی در استان بوشهر تقویت شود
فعالیت‌های جهادی در استان بوشهر تقویت شود

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: فعالیت‌های جهادی در استان بوشهر تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح چهارشنبه در نشست کارگروه فرهنگی، اجتماعی اظهار داشت: اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها به‌صورت جهادی و انقلابی باعث موفقیت بیشتر می‌شود.
وی اضافه کرد: هر برنامه و طرحی که به‌صورت جهادی و انقلابی عملیاتی شد همراه با موفقیت است که در این راستا باید این فرهنگ در تمامی برنامه‌ها برای حل مشکلات جامعه و محقق شدن مطالبات مردم متبلور شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، زیرساخت توسعه و پیشرفت را سلامت دانست و تأکید کرد: باید به حوزه سلامت و تأمین زیرساخت‌ها نگاه ویژه شود چراکه توسعه سرمایه‌گذاری در این حوزه افزایش ایمنی و سلامت جامعه در پی دارد.
وی با بیان اینکه همه طرح‌ها و برنامه‌ها وابسته به بودجه و اعتبار است تصریح کرد: اجرا همه برنامه و طرح‌ها به سازمان برنامه و بودجه منتهی می‌شود که باید در تأمین اعتبار آنها تلاش ویژه شود.
پورات با اشاره به بحران آب شیرین در جهان اظهار داشت: جنگ آینده در جهان در عرصه تأمین آب شرب، کشاورزی، صنعت و محیط زیست است.
وی با اشاره به اینکه در حوزه سلامت گام‌های مهم و مؤثر برداشته شده است تصریح کرد: در کنترل بیماری کرونا در دولت طرح‌های مهمی عملیاتی شد که خدمات مدافعان سلامت در عرصه مهار بیماری کرونا درخور تحسین است.