زمین مورد نیاز برای دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر اختصاص یابد
زمین مورد نیاز برای دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر اختصاص یابد

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: زمین مورد نیاز برای طرح دانشگاه جامع فرهنگیان استان بوشهر تا پایان خرداد ماه اختصاص یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر شنبه در نشست هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان در استانداری بوشهر اظهار داشت: معتقدم دانشگاه فرهنگیان مهمترین دانشگاه ما و در عین حال مظلوم ترین دانشگاه در سطح استان به لحاظ امکانات و زیرساخت‌ها است.
استاندار بوشهر بر تقویت تعامل میان دانشگاه و اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر تاکید کرد و گفت: ارتباط بین دانشگاه فرهنگیان و اداره کل آموزش و پرورش باید یک ارتباط نهادینه باشد و هرگز ضعیف نشده و خللی در آن وارد نشود.
وی یکی از مهمترین زیرساخت‌های جامعه را، نیروی انسانی توانمند و متعهد دانست و بیان داشت: زیربنای هر پیشرفتی، توجه به این مهم و داشتن دانشگاه‌ها متناسب و مطلوب در این راستا است.
محمدی زاده محوری بودن کارکرد و نقش دانشگاه در پیشرفت کشورها را متذکر شد و ادامه داد: نقش دانشگاه‌ها در این پهنه بی نهایت بسیار مهم است و می‌توان گفت که دانشگاه فرهنگیان در این میانه نقشی بی بدیل، ممتاز و والا داشته، دارد و خواهد داشت.

رئیس هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: زیرساخت‌های این دانشگاه در استان مطلوب نیست و باید همه تلاش کنیم که این زیرساخت‌ها تقویت شده و زیرساخت‌های دانشگاه در ابعاد مختلف ارتقا یافته تا فضای بسیار بهتری برای تحصیل دانشجو معلمان این دانشگاه فراهم کنیم.
محمدی زاده با اشاره به در اولویت قرار دادن مطالبات دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر اضافه کرد: نیاز ضروری است که برای توسعه دانشگاه و اجرایی شدن دانشگاه جامع فرهنگیان استان بوشهر زمین مورد نیاز این طرح آموزشی بزرگ تا پایان خرداد ماه اختصاص داده شود.
وی با اشاره به مشکل کمبود خوابگاه پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر خاطرنشان ساخت: حل مشکل خوابگاه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان بسیار ضروری است و باید این مهم در سریع‌ترین زمان ممکن مرتفع شود.
استاندار بوشهر تاکید کرد: از آنجا که دانشجویان این دانشگاه پرورش دهنده و آموزش نسل‌های آینده این کشور را عهده دار هستند، بسیار ضروری است که زیرساخت‌های دانشگاه در طراز شأن و جایگاه والای معلمی و متناسب با آن دیده شود.